samtal med lillasyster

Jag ringde hem förut för att snacka med pappa om en viktig grej, Charlotta svarade.
Jag; - Kan jag få prata med pappa?
Challis; - Nää, han är ute med hunden.
Jag; - Okej, säg att han ska ringa mig när han kommer hem då. Det är viktigt!
Challis; - Varför då? Vad är det?
Jag; - Skit i det du!
Challis; - Men sääääg!
Jag; - Nej, du har inte med det å göra.
Challis; - Jo säääääg!
Jag; - Nej!
Challis; - Är du gravid?
Jag; - Eh, va? Vad sa du?
Challis; - Aaah, e du gravid?
Jag; - Haha, nej det är jag verkligen inte.

Och sådär fortsatte det. Hahaha, är du gravid? Eeeh, nej tack!

Jag är väldigt glad just nu, har blivit beviljad CSN äntligen! :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0