denna dag, ett liv...

Det blev en liten tvådagarssjukdom. Jag blir nästan alltid sjuk när jag kommer tillbaka till Kalmar, kanske är allergisk mot staden? Jag låg i sängen i två dagar i sträck och kollade gamla vi-på-saltkråkanklipp på Youtube.
I alla fall, igår fick jag värsta städrycket i mannaminne (vilket ord va!) och städade min lägenhet grundligt vill jag lova. Sedan gick jag på dejt. Trevligt var det. Patrik heter han. Trevlig är han. Såklart, annars skulle jag naturligtvis inte gått ut med honom.
Det känns skönt att allt börjar komma igång igen. Med skola och allt vad det innebär. Skönt att ha å göra hela tiden. Imorgon har jag massa roligt att se fram emot!
Och snart får jag förhoppningsvis en ny header oxå så att det blir lite roligare att blogga, hint hint! ;)
Idag vill jag förresten säga grattis till kusinOlivia som har tagit körkort. Grattis! :)



Jag i Paris utanför La fayette eating a macaron i våras. Bilden har absolut ingenting med texten att göra. Jag kände bara för att lägga in den helt enkelt.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0