yesterday is always a different day.

Jag hade tenta imorse. Det kändes helt okej. Sen har även ett mirakel skett idag, syon har fått tummen ur röven och fixat ett intyg åt mig till CSN. Jag är SÅ lättad över detta! Sedan behöver inte det överhuvudtaget betyda att jag ens får något, men hoppas kan man ju göra. Såhär på kvällskvisten har jag varit på socialrättsseminarium, ganska givande och intressant faktiskt, även om jag höll på att dö av trötthet. Och så har jag handlat mat idag oxå, för första gången på ungefär tre veckor. Bra Jojo!
Imorgon blir (förhoppningsvis) en ganska lugn dag, men lite flum på bibblan följt av fotvård och sen får vi se vad som händer resten av dagen.

Fredagen närmar sig med skräckblandad förtjusning. En Stockholmsresa som jag ser väldigt mycket fram emot. Och Julia åker jorden runt i tio månader. Vilket jag inte överhuvudtaget alls ser fram emot. Men hon kommer ha det så himla bra så det får det väl vara värt. Men fy satan vad jobbigt det kommer vara! Jag hoppas verkligen att det blir första och sista gången som vi är ifrån varandra så länge.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0