the perfect age.

Jag har den senaste tiden funderat mycket på det där med ålder. Hur gammal är en kille som är för gammal för mig? Och vem är det som bestämmer det egentligen? Jag har från sjutton- och artonåringar fått höra att jag är gammal. Och jag har alltid från olika människor fått höra både att jag ser äldre ut och att jag beter mig som att jag vore äldre. Många har sett och ser mig nog som väldigt mogen i många lägen och jag är faktiskt rätt mogen på många sätt, kan även jag själv tycka. Sen gör jag självklart saker som är helt hopplöst omogna, som för att på något sätt väga upp för min mogenhet i andra lägen kanske.
Jag tycker själv att jag är i den perfekta åldern just nu och trivs väldigt bra med det. Förövrigt har jag precis upptäckt Robyns akustiska versioner av hang with me och indestructible. Ni MÅSTE lyssna!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0