att vara svimfärdig.

Igårkväll var jag på en helt galen födelsedagsförfest hos Pär. Det var hotshots, mintu och bubbel och alla som var där alla hoppade omkring i soffan och i Pärs säng (undrar om den är hel idag?) och skreksjöng till musiken. Sen bara jag tappade det helt och blev helt skakig i benen. Alexandra berättade efteråt för mig att jag tappade all färg i ansiktet och hon förstod att jag höll på att svimma. Eftersom att jag aldrig har svimmat i hela mitt liv fick jag panik och tyckte det var skitläskigt. Men det gick i stort sett över när jag lade mig ner och andades lugnt. Undrar fortfarande vad det kan ha berott på dock, jättekonstigt. Men jag svimmade i alla fall inte, det tackar jag för.
jojo på fest
Imorgon är det alla <3s dag och jag har evetuellt en dejt. Återkommer om det.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0