i will love you until my dying day.

För ett tag sedan skrev jag ett inlägg om människor man bara har i sitt liv. Det krävs så lite ansträngning, men ändå har man ett så starkt band till dessa personer.
Amanda är och har alltid varit en otroligt viktig person i mitt liv. Vi betyder så mycket för varandra så jag tror inte ens att ni fattar. Även om det ibland gått långt tid mellan gångerna vi har träffats så har det alltid bara varit att ta upp där vi avslutade, eller tio år innan dess för den delen.
Det känns fortfarande sjukt att jag får ha henne här hos mig i Kalmar. Varje gång det är något som känns tungt och jobbigt vet jag precis vem jag ska prata med. Det mina vänner, är trygghet och kärlek.
Jag älskar dig Amanda.
Puss

Kommentarer
Postat av: Katta

Vilken fin bild på Amanda!

Och väldigt fint inlägg!

2011-02-19 @ 15:34:56
Postat av: Manda

Jag blev så himla glad när jag läste detta. Helt galet vilken fin vän jag har egentligen <3 Love

2011-03-16 @ 10:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0