miercoles.

Uppsatsplan. Uppsatsplan! UPPSATSPLAN.
Jag ska skriva c-uppsats med Kristine. Idag berättade hon för mig att hon hade en ångestklump i bröstet i måndags kväll och att hon hade tänkt; "helvete, jag å Johanna är ju för fan precis likadana!" Vad hon menar är att vi kan vara precis lika o-produktiva. Vi kan sitta på biblioteket en hel dag utan att prestera ett dugg på vår uppsatsplan. I måndags te.x satt vi på bibblan och läste tidningar (väldigt ovetenskapliga sådana), bytte iphone-appar och snackade skit HELA dagen. Några få futtiga rader fick vi ner på uppsatsplanen. Idag däremot har vi skrivit tre sidor.
Jag har så mycket skola i huvudet just nu att det är helt galet. Ska bli skönt att få komma hem i helgen och få lite ledigt och fira min älskade lillebror som fyller 18 år <3.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0