kontraster.

Undrar om det fortfarande finns någon som läser den här bloggen?...
Jag har som sagt varit i New York. Det var helt fantastiskt. Helt fantastiskt. Jag har druckit 2dollarsöl på en skum bar med Mag och hennes amerikanska kompisar, shoppat Ralph Lauren och Marc Jacobs som om det vore H&M, shoppat på H&M, ätit american pancakes med blåbär till frukost, druckit bubbel i en bar som ligger på 48e våningen på ett hotell intill Times Sqaure, druckit vin på en trendig bar i SoHo osv osv.
Nu är jag hemma i Göteborg. I min lägenhet som jag hyr över sommaren. Denna lägenheten kan vara det bästa jag vet just nu. Det är en trevlig liten (stor) etta som ligger på en trevlig liten gata i Majorna, ett stenkast ifrån där Carl och Karro bor. Mycket bra! Jag har redan haft Dinah & Johan på besök ifrån Kalmar, de stannade över natten och vi var ute igår efter en god middag hos mig. Mycket trevligt! Och om en stund kommer Lisa och Jessica och kollar in mitt nya hem. Mysigt!
Imorgon påbörjar jag min praktik på socialtjänsten i Partille. Det känns minst sagt tungt att ha obetald praktik HELA sommaren. Men men, måste man så måste man.
Pussåkram för nu!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag läser faktiskt din fina blogg. tro inte något annat, ljuspunkten i min vardag just nu. Hur har det gått på jobbet idag?

Fin bild.

Ringer dig ikväll.



Puss mitt hjärta.

Love

2011-06-20 @ 15:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0