who run the world? girls!

Jag känner ett ansvar gentemot Cornelia att uppdatera den här bloggen så att hon ska ha något att läsa på jobbet om dagarna. Jag är ledsen Conny, men just nu händer det inte jättemycke spännande saker i mitt liv. Då var förrförra veckan betydligt mer händelserik. Jag kom hem från New York på torsdagskvällen, flyttade till lägenheten i fredags och påbörjade min praktik på måndagen.
Nu har jag efter två månader på kryckor pga fotoperation lyckats paja mitt knä också. Bra jobbat. Alltid är det nåt. MEN, the show must go on. Även om det är för jävla segt just nu.
Jag ska förhoppningsvis möta upp Carl på ett café brevid där jag bor om en liten stund och sen ikväll ha en AW med Sara på min otroligt mysiga innergård. Det kan nog pigga upp mig aningens aningens.
bild från i våras.
Puss sålänge

Kommentarer
Postat av: Conny

JAG ÄLSKAR DIG. SÅ MYCKET.



:) glad när jag ser detta.

tittade på tågbiljetter lördagen där och det är inte alls dyrt att åka!! :) så jag ska boka så fort jag får tid. har inte tid typ jobbar sjukt mycket och sne är victor här ett tag till (kanadensaren). men jag ringer när jag får tid.



KAN INTE VÄNTA TILL GÖTEBORG FY FAN VAD KUL VI SKA HA ELLER! LOVE YOU SO MUCH



ps, läste om mask i svenska torsken.. trevligt tycker jag. det är jättevanligt. så man ska alltså inte bli förvånad om det är ngt som kryper i maten en dag.



haha puss

2011-07-03 @ 19:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0