clutches.

Så, istället för att åka till Brasilien har jag kommit på ett annat sätt att spendera pengar (det är för övrigt något som jag är rätt bra på), jag behöver nämligen en ny handväska!
Så jag har varit inne på netaporter som btw är livsfarligt. Och jag hittade kanske inte direkt någon handväska som kändes klockren, men däremot massa fina clutches.
bottega veneta
matthew williamson
valentino
Jag skulle kunna tänka mig att ha valfri clutch på nyårsafton till min fina klänning som jag köpte i Kalmar.
Puss

Kommentarer
Postat av: Manda

Jag tycker den svarta med guldnitar, blir snygg till den dressade och lite mer eleganta klänningen som du köpte! Tycker inte den rosa, den var fin, men det blir nog för sött an jag tänka mig.

Pussar

2011-11-28 @ 12:55:43
URL: http://passionisthepassion.blogg.se/
Postat av: jojo

jag tänkte att du skulle gilla den svarta :) jag gillar den färgglada med bollar. tyvärr kostar de mellan 5-10 tusen... Puss

2011-11-28 @ 13:18:28
Postat av: Manda

Hehe ja den svara känna ganska jag. Hm.. julklapp kanske?

2011-11-29 @ 19:31:55
URL: http://passionisthepassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0