make you feel my love.

When the rain is blowing in your face, and the whole world is on your case.
I could make you happy, make your dreams come true.
I'd go to the end of the earth for you.
To make you feel my love.
Helgen var minst sagt omtumlande. Känslomässigt. Herregud jag tror att jag aldrig har upplevt så många känslor inom loppet av tre dygn förut...
god natt
Trött tjej.
Om tjugotre minuter skulle min mami ha fyllt femtioett om hon hade levt. Det ska jag fira imorgon kväll tillsammans med några av mina favoritpersoner på min favoritrestaurang <3. Jag tror att mamma hade gillat det.
Kanske kommer det ett blogginlägg imorgon också. Om jag orkar.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0