work hard play harder.

Denna veckan har varit tung. Emotionellt.. Helgen förra veckan fick mig nästan (!) att ifrågasätta de som står mig allra närmast. Och det ska man inte behöva göra tycker jag. Jag har alltså grubblat en del i veckan, mer än vanligt alltså. Och det tar rätt mycket ork. Och trots energigivande inslag (lunch med morfar på proviant i måndags, bio och vin med Julia i tisdag, vin med Sofia i onsdag och middag med familj i torsdags) kände jag mig helt slut när fredagen kom.
Därför var det rätt skönt när Sofia igår avstyrde våra planer på fredagsäventyr. Jag somnade i soffan innan fredagsfilmen på fyran var slut, uppsminkad i myskläder.
Hej hej. Om ni är trötta på dessa PhotoBooth-bilder kan jag säga att det är bara att gilla läget. För bilderna från kameran och mobilen vill inte laddas upp av någon anledning som jag inte orkar lägga någon energi på att utreda. Så. Och angående bilden; jag posar inte,  jag sjunger. Så nu vet ni det oxå.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0