längtar å väntar.

God kväll mina vänner! Jag är fortfarande inte frisk från min lilla öroninflammation, men det är jag rätt säker på att ni är trötta på att läsa om vid det här laget. Så jag tänkte berätta vad jag har att se fram emot när jag ligger i sängen om dagarna istället. För det första tar jag examen om mindre än sex veckor!! För det andra åker jag förhoppningsvis till Brasilien om två månader. Och för det tredje flyttar jag hem till kära älskade Göteborg nånstans däremellan och börjar antagligen på ett nytt och spännande jobb. Och mitt i alltihopa är det jul och nyår. Julen kommer jag spendera i Zürich tillsammans med morfar och hans fru hemma hos moster Ebba och hennes lilla familj. Och på nyårsafton blir det firande i Gottskär hos Kajsas väninna. Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0