om att åka tåg.

Tågrälsen mellan Kalmar och Göteborg är för mig vid det här laget en välbekant sträcka. Allt som oftast går tågresan mellan dessa två städer hyfsat smärtfritt. Inte denna gången. Jag har nu suttit på ett stillastående tåg på Hestra station i två timmar. Jag misstänker att det är pga att det har kommit lite snö. När det hade gått en halvtimma här på stationen tyckte jag ändå att det var rätt okej och gick till bistron och köpte rödvin och skumtomtar. Det tycker jag inte längre. Jag fullkomligt kokar över av hat mot Trafikverket eller vem det nu är som är ansvarig för att jag sitter här. Med öroninflammation och mens till på köpet. Men det kan ju inte Trafikverket veta. Men ändå. Inte okej. Verkligen inte okej. Puss


Kommentarer
Postat av: Jessica

Absolut inte okej!! Stackare!

2012-12-04 @ 05:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0