sunday bloody sunday.

Nähä inte det nej, men då har i alla fall jag en fråga som jag tänkte att det kunde vara smart att slänga ut såhär ungefär en månad innan jag tar examen; nämligen är det någon som har tips på eller rent av sitter och lurar på ett jobb som kan tänkas passa mig? Det jag söker är alltså en tjänst (helst på heltid) i Göteborgsområdet inom socialt arbete. Jag har (snart) en socionomexamen och erfarenhet av arbete inom Socialtjänsten på såväl vuxen,missbruk och flyktingenheten som barn & unga utredning. Tack vare att jag själv har en funktionsnedsättning (ryggmärgsbråck) är jag en person med god empatisk förmåga gentemot andra människor samt insikt i hur det är att leva med just ryggmärgsbråck.
 
Nu blev det här som en jobbsökarannons men jag tänker ta alla chanser och möjliga uttryckssätt att hitta det perfekta jobbet för just mig :)
 
Pussåkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0