den här veckan alltså.

Det känns som att den här veckan har varit monsterlång. Och den är fortfarande inte slut! I måndags spenderade jag hela kvällen i en fåtölj med min ettåriga kusin sovandes på min mage, otroligt mysigt! På måndagen var jag även på en begravning. Fruktansvärt sorgligt var det. Sedan i tisdags minns jag inte riktigt vad jag gjorde, inget av vikt antagligen. Igår hängde jag med Jeppan, vi åt lunch på Soho, jag provade kläder på Zara, vi var på bio (En gång i Phuket, skitrolig för övrigt), sedan var jag på släktkalas hos min kusin Olivia som fyllde tjugo. Och sedan promenerade jag ner till andra långgatan där jag mötte upp Jessica, Barath, Fredrik och Erik för lite mer häng på ett hak som kändes som studentpuben i Kalmar.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0