take my heart and please don't break it.

Alla hjärtans dag igår. Kanske den värsta dagen på hela året för den som är singel. För mig var det dock en rätt bra dag. Jag bestämde mig på morgonen att jag skulle ägna dagen åt att ta hand om mitt eget hjärta. Förmiddagen spenderades på salong med ansiktsbehandling, färgning av fransar och bryn och nagelfix. Nu har jag brunguldiga naglar för den som är intresserad. Efter det blev det lunch med morfar på ett av mina favoritställen. Middagen intogs tillsammans med bästis i stan på mysigaste Cyrano medan snön sakta singlade ner utanför. Vi satt under middagen och spanade på andra middagssällskap och försökte lista ut deras relationer till varandra. När jag kom hem på kvällen tittade jag på Moulin Rouge och En prinsessas dagbok. Fin dag och fin kväll!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0