på vårdcentralen...

Jag känner igen symptomen supertydligt. Surr i huvudet, illamående och yrsel. Den ökända infektionen är tillbaka. Jag har efter ett samtal med bästa Amanda kommit på att jag måste ta hand om mig själv och inte bara vara så jävla duktig hela tiden. Det är väldigt viktigt att tänka på och ta hand om sig själv och jag tror faktiskt att det är typiskt kvinnligt att man ska vara så förbannat duktig jämt. Jag har varit superstressad över en (svintråkig) rapport som ska lämnas in på fredag. Nu är jag inte det längre. Jag har bäddat ner mig i soffan och ligger under täcket och lyssnar på Hannah & Amandas podd. Det är helt fantastiskt, även om surret i huvudet sitter kvar så känns det lite lättare att leva. Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0