back to basics.

Nu är jag tillbaka i Kalmar sedan ungefär en vecka. Det känns sådär kul om jag ska vara ärlig... Egentligen hade jag velat stanna i Göteborg forever men nu kände jag att jag var tvungen att ta tag i den här sista terminen på min utbildning så då fick det bli såhär. Fett segt men c'est la vie. Snart är jag hemma igen hos mina hjärtan <3. Nu har Kristine dessutom åkt hem till Vadstena och kommer inte tillbaka till Kalmar förrän om typ en vecka. 
 
Jag ville egentligen bara titta in och skriva att jag längtar hem och att jag tänker på alla där hemma. Antagligen mer än vad jag borde...
Puss <3 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi saknar dig! Ska se till att komma till Kalmar nån helg!

2012-09-07 @ 18:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0