the weekend.

Jag fick nog av Kalmar och tog tåget hem till kära älskade Göteborg i torsdags. Torsdag kväll spenderades med favorit-Julia på hotell Dorsia där vi firade hennes studentexamen två år och fyra månader i efterskott. God drink, gott vin, fantastisk mat och bästa sällskapet. Bra kväll som fortsatte till posthotellet där vi drack bubbel och en liten öl på lilla London innan det var dags att åka hem och sova. Helt SLUT var jag då kan jag meddela. Fredagen spenderades hemma hos Julia i soffan med filmer. Lördag var jag på stan med Jessica och Lisa (som förövrigt kommer till Kalmar nu till helgen). Och i söndags innan tåget gick tillbaka mötte jag upp Carl & Karro och åt frukost. En mycket bra och välbehövlig helg som innehöll mycket lyx.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0