mitt nya jobb.

Uttrycket "sköna lirare" har fått en helt ny dimension i min värld. Jag har nämligen hamnat på en arbetsplats där det fram tills igår (när jag började) endast jobbat gubbar och killar som varken har körkort eller någon form av utbildning. Alla är dock extremt snälla och trevliga. Jag jobbar alltså på ett lager/terminal som ser ut ungefär som IKEAs ta-självlager. Jobbet ligger förövrigt precis brevid IKEA. Jag sitter ute på lagret i någon form av barack och hjälper till med administrationen (fattar ärligt talat inte riktigt vad det är jag gör än, men jag började ju igår). Och just nu sitter jag faktiskt just på IKEA och äter en french hotdog till lunch. Sådär gott. Nu måste jag återgå till jobbet! Puss å adjö :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0