4th of july.

Jag tänker mycket på min mamma idag. Kanske är det för att jag just lyssnat på Helena af Sandebergs sommarprat. Hon pratade bland annat om att hon förlorade sin mamma i tonåren. Kanske är det för att min storebror om bara några dagar ska bli pappa. Och jag ska bli faster. Jag tänker mycket på hur jag själv kommer bli som mamma. För det är en stark övertygelse jag har, att jag en dag kommer att få barn. Jag längtar efter den dagen, efter att få bli mamma. Det är det jag vill mest av allt i hela livet. Puss


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du kommer bli en bestemor. Utan tvekan. <3

2013-07-05 @ 06:31:30
Postat av: Mrs Best

Japp. Världens finaste lilla mamma Johanna ❤

2013-07-06 @ 09:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0