nytt jobb & midsommarhelg.

Jag har nytt jobb. Igen. Haha. Denna gången är det som typ boendestödjare på ett boende för ungdomar med autism. Det känns som att jag kommer kunna trivas riktigt bra där och jag har redan träffat några grymt sköna arbetskamrater. Detta jobbet halkade jag in på av en tillfällighet, var på intervju kl 10 på förmiddagen, fick jobbet och började gå bredvid kl tre samma dag. Idag är (antagligen) min sista brevidgång och sen börjar jag jobba på riktigt. Roligt! Midsommarhelgen var fantastisk och spenderades på Hovenäset tillsammans med Jessica, Fredrik, Rasmus och Pär. Jag hade kunnat önska mig bättre väder och en frisk Drömmis, annars var allt perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0