sommar.

Idag har jag hämtat hem sommargarderoben som har övervintrat på morfars vind, kände att att det var dags nu. Det är ju ändå juni. Sedan åkte vi till Holmens herr där morfar köpte en vit skjorta. Jag fick honom även att köpa ett par spexiga hängslen, så nu är han superkittad inför bröllop i London till helgen. Efter det handlade vi mat. Jag älskar att gå på Ica med morfar. Vi brukar åka till Ica i Munkebäck och så går vi runt där stoppar vi ner det vi behöver var och en i vagnen. På torsdag kommer Cornelia och hälsar på och jag är supertaggad. Vi ska åka till landet (morfars lantställe) och gå på Håkan Hellström-konsert i Slottskogen. Jag vet att det kommer bli en finfin helg. Vi har dessutom inte träffats sen i höstas, så vi har en hel del tid att ta igen om man säger så. Imorgon händer en spännande sak som jag inte tänker skriva om. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0